Bezoek Museum Op maandag 8 augustus togen 45 leden van de V.O.M. en Damesvereniging Melick naar Den Haag met de Museumplusbus voor een bezoek aan het Mauritshuis. De chauffeur Theo van Ernst en begeleider Ed Lemour hebben ons op een voortreffelijke manier begeleid. Omdat we wat tijd over hadden hebben we met Theo nog een wandeling gemaakt naar het binnenhof en de hofvijver. Bij binnenkomst in de Brasserie van het museum kregen we eerst 'n heerlijke lunch aangeboden. Daarna hebben we in 3 groepen met uitleg van 'n gids de schilderijen bezichtigt en nog even op eigen gelegenheid rond gelopen. Na nog 'n kop koffie te hebben gedronken keerde we om half vijf huiswaarts en arriveerden om zeven uur weer in Melick Gezien bijgaande foto's denk ik dat we mogen spreken van 'n zeer geslaagde dag Dré Oomen.